En fredagskväll som denna...

Japp idag är det faktiskt fredag men för mig skulle det lika gärna kunna vara en måndag det är ingen skillnad längre på dagarna.. Gör ju ingenting ändå ! 
Har suttit och funderat eller snarare igår satt jag o funderade..Nu är ju jag mer ensam en någonsin eller asså jag bor inte ihop med nån förutom min mamma som aldrig är hemma men jag känner man aldrig ensam till skillnad mot förr , jag har nog aldrig känt mig så ensam som jag gjorde då.
Och egentligen vet jag inte riktigt vart jag vill komma med detta men det va nog bara en ren tanke som va jag tvungen att dela med mig. Jag hatar två personer  denna värld och båda förtjänar det, jag tror inte ja tål att låtsas som om ingenting längre, som om att allt är okej.. För det är inte okej!
November-december är en svår tid för mig.. Det har hänt så mycket just dom månaderna och jag skulle göra allt i världen för att gå tillbaka för att göra om allting.
Att en person fick mig att tro att den va viktigast i världen när man har en sjuk hund o en sjuk farfar gör mig så jävla arg att jag fortfarande inte kan glömma det jag är så arg på mig själv hela tiden för att jag lät dig göra så så jag kan inte glömma..
Jag hatar verkligen dig jag gör verkligen det för att du har förstört så mycket för mig som jag bara inte kan lämna bakom mig vilket är jävligt synd för det vill jag! ´

Ne usch usch nu ska jag lämna detta ville bara få ur mig lite saker ! Annars idag händer ingenting speciellt tror jag.. Imorn däremot ska jag gå på hockey o så blire väl lite partaj! wohow :)  



Jag äcklas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0