tråkigt..

Tänk om man kunde vara rik, ha pengar till att åka jorden runt då skulle man iallafall ha nånting att göra.. Inte ha så himla tråkigt hela tiden. Mitt liv är verkligen tråkigt.. Jag går i skolan två dagar i veckan och då gör jag knappast någonting och jobb? Jaa du... Den fronten är det lugnt på nuförtiden iallafall och ärligt talat så hatar jag det, o vad gör man hemma ? Kollar på tv eller läser sudoku som vissa gör sånna som jag som inte har något liv. Går på krogen för att man inte har någonting bättre för sig eller för att man inte vågar sitta hemma ensam en fredag kväll och bara vara sig själv. Sova, äta o dricka det låter roligt va ? Inte direkt.. Tänk om man hade någon som man kunde bry sig om, vara med en fredag kväll kolla på film ta hem god kina mat o bara mysa. Det är det som gör det.. Jag vet att jag vill iallafall..


Men det är tur att man har dessa människor runt sig och sånna här roliga tillställningar som gör det värt ibland.











det är en bitter dag idag....



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0