Vaknat

Jaha då gick man upp nyss efter en acceptabel helg :) I fredags va vi ute o igår bakade vi bullar och sedan ut på staden :) Fan asså när jag flyttar ihop med någon så kommer jag vara världens bästa hemmafru , lagar mat, städar, bakar ,tvättar o jag  röker :D. Jag har ju allt som ingår ;) haha..

Idag blir det lugnt ska väl käka några bullar nu o sen börja plugga religion som är så hiimla intressant !

Hoppas att denna vecka bjuder på något  roligt så vi kan pigga upp oss lite har varit rätt dystert just nu, fick skäll igår av en person att jag måste vara mer glad här på bloggen för jag är jämt en glad person annars !
Så jag lovar jag ska försöka :)

ne hej hopp alla glada nu ska jag käka bullar så hare bra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0