weeeeeeeeeeeeeeeeeeei

Nu är Mysan glad , har aldrig gått så himla bra för mig som det gör nu :D Har nu fått ett nytt jobb och ett annat arbetstillfälle på mantorps travbana:D . Jag bara känner hur pengarna strömmar in! Och så blire Prag på tisdag wohow kan inte bli bättre! Så nu har jag fått extrajobb på Scandic city för att dom vill ha mej :D Sen jobbar jag på Cloetta och ska jobba på Mantorp.Jag är så himla glad just nu!

Så nu i veckan blir det lite körigt. Igår jobbade jag först och sen träffade jag Lovisa och Ebba på Platå. Det va kul men på hemresan förstod jag inte riktigt vad dom sände:S Idag ska jag se på film med Albin Lovisa och Ebba. Det kommer bli kul! Imorn jobbar jag på scandic på söndag ska jag packa ,på måndag ska jag jobba i mantorp och så på tisdag åker vi!






Kommentarer
Postat av: madde

Men guuud va du jobbar gumman :O :D Tänk på att de inte får bli för mycket bara :P Men härligt att de går så bra för dig nu :D <3 <3

2008-10-06 @ 09:21:22
URL: http://biewendt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0