Då var det helg igen..

Har inte gjort så mycket i veckan. Bara jobbat iprincip varje dag. Igår gick jag upp fem på morgonen gjorde mig iordning för o jobba sju på Scandic. Slutade klockan tre och började på cloetta vid fyra och slutade vid elva, somnade runt halv fyra. Så man kan säga att innan jag sov nu på eftermiddan så hade jag varit uppe i 30 timmar och jobbat 16. Men man kan ju inte klaga. Jag hade ju skit kul och kommer nog att trivas där jättebra :).


Nu sitter jag iallafall här hemma på en fredag och har inte druckit en droppe. Väldigt stolt över mig själv, tänkte hålla mig nu i tre veckor tills vi åker till Prag.


Imorn är det lördag och jag har inget bestämt förutom att jag antagligen kommer att vara med Madde, kanske åker till norrköping och tar det lugnt och kollar på Lumidee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0