Det konstigaste.

Jag undrar.. Jag undrar hur du fungerar, kan inte bara sluta garva egentligen. Du träffar mig sen säger att det inte går längre. Sen skickar du sms , jag skickar tillbaka o du svarar inte sen skickar du två veckor senare tillbaka? Jag blir så trött på dig.

Önskar bara att det någon gång kunde vara normalt?


Blir så himla trött på allt, verkligen allt! Ingenting funkar, jag orkar inte göra någonting längre. Det känns som om det enda jag gör är att jobba,gå i skolan och sova. Men problemet är att skolan funkar ju inte ens längre. Jag orkar inte och jag vill inte ens.

Har ju bytt rum nu till mitt gamla. Får minnen tillbaks onda och goda.. Saknar gamla tiden, som fan.. Va med en gammal vän igår som sa en grej och påminde mig om några saker med. Hon sa fan My du har blivit så mogen och antydde att jag inte alls är som jag va förut.. Då börja jag tänka efter , jaa fan jag är för äckligt mogen och vill tillbaks till stadiet då killar o pengar till sprit va det enda som betydde nåt. Jag hade kul jag va en jävla fjortis men vem va inte det? jag kan inte säga att jag ångrar det som hänt eller det jag gjort, eller jo vissa grejer är jag inte alls stolt över och det blev jag med påmind om igår. Jag vill bara dra tillbaks tiden då allt va som det skulle, det fanns ingen tvivel om saken. Alla hade kul och njöt bara av livet .

Men men som vanligt får jag väl stänga in mig nu när jag är så trött på allt.
Men hösten är ju ändå den mysigaste tiden. Då kan man gå ut o gå. Använda mysiga kläder o bara trivas.


Saknar fortfarande en person, den personen betydde allt för mig och va den som kände mig mest. Att jag förlorade dig och att du gick bakom mig min rygg är nog det som gör mig argast. Men på ett sätt så var det ändå jag som svek dig till en början, förstår om du hatade / hatar mig men jag ber iallafall om ursäkt.

och ni får tolka själva vem detta är till. Det finns alltid något bakom..

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0