Gårdagen+dagen

Rätt trevlig kväll igår öl,cider och biljard ! Som sagt jag sa ju att jag inte skulle dricka så mkt och det blev det inte heller ,höll mig rätt lugnt ändå. Ebba och Natty förlorade mot Theresia o Anton två gånger sen bytte Ebba lag haha.. 
 Själv satt jag bara och kollade på, drack min cider o dreglade över bartendern.
Sen tog vi det bara lugnt hela kvällen tappade mitt leg mitt i allt med men fick ett samtal imorse av natty som sa att hon hade det.. Kom hem relativt tidigt på natten för att vara mig.

kollar på medans dom spelar biljardHar alltid lika kultror dom kan spela biljardalltid lika fulla?sexytime!snyggare kan man ej varaförvirrad?


Iallafall ikväll blire kul det är ju den efterlängtade White Lions festen på l'orient !
Några liveband kommer att spela och en dj.. Kommer nog väldigt mkt folk och det är fritt för allmänheten att komma efter tio.  Just nu väntar jag på att Ebba ska komma hit så vi kan käka och börja festa så vi kan röja på den där festen !


Kommentarer
Postat av: tilda

men myzan var är alla: jag är för full bilder? :o

2008-09-13 @ 17:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0