Lördag

Jaha då  är snart helgen över.. Gårdagen vart väl inte som man tänkt sig precis hade en liten förfest hemma vi tre tjejer haha väldigt kul och väldigt mkt dricka om man säger så.. Men jag hade kul ändå kom hem vääldigt tidigt. Lite suddigt om hur det såg ut på hemvägen men när jag vakna imorse märkte jag att Natty sov här med vilket är väldigt suddigt om hur vi kom hem.. Men men här är några bilder som jag hittade igår på kameran vi hade visst lekt lite på toan?




Och igår fick jag ju en förfrågan om alla fyllebilder sen i fredags så jag tänkte ta med några stycken..




Nu ska jag sätta mej och bara tare lugn,t kolla på lite tv för sen ska jag träffa Ebba på en skön promenad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0