Självgod

Då va helgen över.. Jobbade igår på Cloetta, gick väldigt bra förutom att vi förlorade vilket inte va så kul.. Hade tippat på 4-3 o det va ju ganska nära iallafall..
Kvällen började iallafall hos mig med lite förfest och lite olika folkslag, fortsatte sen upp på stan till krogen som va ganska kul. Jag som sa att jag inte skulle dricka kunde inte hålla det så himla bra igår hehe..
Kvällen slutade med att jag o Ebba tog en taxi hem o deckade i sängen !



Blev så himla sur igår.. Kan du inte förstå att allt handlar inte om dig ? Tror du att allt jag gör allt jag skriver handlar om dig eller ? För i så fall har du väldigt fel. Har aldrig träffat en sån egoistisk och självgod människa som du. Så jävla patetisk det är vad du är. Jag bryr mig inte om dig så kan du sluta gå o tro att allt jämt handlar om dig?
 
Föressten det  här inlägget är till DIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0