trött..

Usch vilken hemsk dag , så jävla trött. Sitter här nu och inte har något att göra så jag kan väl lika gärna skriva lite..
Gick upp kvart i sex imorse o sen till jobbet. Väldigt hård dag om man säger så..

Sitter just nu o funderar på om jag ska åka utomlands i några månader i vår och jobba eller om jag ska dansa bal.. Är väldigt splittrad när det gäller det. Jag menar hur ska man kunna välja ? Dansa bal kommer man aldrig göra igen men jobba utomlands kan man ju.. Skulle ju sakna alla om jag åker och jag som hatar att sova ensam hemma hur fan ska jag klara mig där då? Om jag inte dansar bal kommer jag ju att ångra mig , men det är väl bara att ragga upp nån 91 nästa år o dansa då..

Antar att man inte kan få allt man önskar sig...


Kommentarer
Postat av: ebs

Är det du som är den Sveriges nya största bloggerska? SvartMy??

2008-09-12 @ 14:12:59
URL: http://ebbasorenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0