bättre dag :)

Jaa gårdagen va väl inte mycket att ha .. Men idag är en ny dag o en bättre sådan med ! Är på så mycket bättre humör!!!

Idag försov jag mig fem minuter så det va att kuta upp till arbetsförmedlingen där vi skulle på någon föreläsning. My kom sist som hon alltid gör.. Sen när det va klart fick jag reda på att vi inte hade några mer lektioner denna dag så det va bara att gå hem tills jag fick reda på att min kära studentmössa låg o vänta på mig på skolan:D YES äntligen !! hihi den är såå fin , mitt champagneglas var också fint speciellt när det va mitt namn på haha :D

Så just nu sitter jag här framför min kära dator o camar med min london ebba :) haha jävligt intressanta samtal vi har..

o det är ju klart när man sitter här o skriver om vilken bra dag man har så ska ju såklart mobilen börja cp:a sig !!!!!!!!
Blir galen varenda mobil jag har blir ju helt jävla koko efter ett tag , jag har nog fan den där ökända mobilförbannelsen !!!

Nee nu för att bli på bättre tankar så kan jag ju tänka på att jag ska klippa mig idag :) det blir kul och det är så jävla skönt ! hihi.. Ne nu ska jag ringa till tre o skälla ut dom !


bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0