Sjuk vecka..

Jaa denna vecka har jag varit med om allt möjligt haha .. Har ju inte direkt varit lugnt o jag som tänkte att nu när jag kommer att börja jobba varje kväll så kommer det bli lugnare i mitt lilla liv men nee då.. haha blev inte mkt bättre men kul har jag fan i mej haft :) Har börjat praktisera på bishop nu o det är askul :) trivs så jävla bra där och det är så himla härligt folk som jobbar där :)
Just nu så ska jag väl sova normalt för första gången på evigheter känns det som.. Har mått så himla dåligt idag så det kommer bli skönt o imorgon är det en lugnt dag får vi väl hoppas på iallafall :)


jag är så ledsen på dig just nu.. det känns som om att det kvittar vad jag gör för jag räcker inte till o det kvittar det du sa till mig senast för det va ju på fyllan så jag vet inte hur jag ska reagera på det för varje gång jag ser dig eller träffar dig gör du mig så glad men en sekund senare så jävla ledsen.. jag vet inte riktigt vad jag mer ska säga..
jag önskar bara att du ville ha mig o att jag kunde räcka till för dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0