tjohoo...

Jaa igår va en riktigt rolig kväll ! har nog inte haft så trevligt på riktigt länge :)  Va dock lite oväntat haha :D Hoppas det inte kommer upp några fula bilder ifrån våran snygga dans igår asså  haha eller hur natty :P

Va äckligt trött imorse när jag gick upp och hade även lite huvudvärk :P men jag tog mig till skolan ändå o det va en riktig slapp dag :) Sen gick jag hem för att sova men nee för då bankar någon på dörren , jag blev skit rädd men så va det bara Mia som stod där o sa hallå vad gör du ? haha jävla mupp :D

Sen nu kom jag precis hem efter min första dag på praktiken på Strandgatan 2 :) jäävligt kul måste jag säga :) ser fram emot att vara där nu fredag lördag.. Så det blir ingen utgång för mig iallafall i helgen :P men som tur är så ska ju mina pinglor komma dit på lördag så kan jag servera dom maaassor med öl o drinkar :D (Om jag nu lärt mig nån ) hehe..

Ajja ska väl ta mig en kall nu o se vad som händer antagligen sömn :)

Pöss på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0