Flummigt värre!

Jaa flummigt va det igår , fy fan vad kul jag hade man behöver inte supa eller göra nånting annat för att ha kul alltså fy fan har inte garvat så mycket på riktigt länge ! Tack brudar för att ni gjorde min dag asså:)

Igår provade jag även balklänning så jävla fin den va .. Är helt kär !!! Men men man måste ju ändå kolla på lite mer ställen innan man bestämmer sig :D Loviza provade med klänning haha nu får du allt ta o tvinga R till att dansa :D

Idag har det fan inte hänt mycket alltså. Har storstädat hemma fy fan va duktigt jag är:D. Riktigt nöjd är jag! 
Sen träffade jag upp Loviza o så stack vi till Tornby o fixade ett litet täcke till Lexus sötnosen:)  
Jaa har inte hänt så mycket mer idag ska iväg o jobba snart usch.. Ingen lust vill hellre åka hem till Loviza o äta falukorv i ugn med potatismos :D .
haha fick även reda på att min kära bror ska börja på gym imorgon ! Fy fan vad duktig du är brorsan! Önskar att jag hade den ambitionen, nu känner jag mig riktigt dålig som inte ens kan träna när han kan det:D Bra brorsan!
Men snart å ska ju Loviza skaffa kort där jag tränar så då jävlar !!!! 
Har en äckligt bra dag för övrigt är på riktigt bra humör o ingen ska få förstöra det:D

Bästa låten !  Du vet vilken det är Mia ;)

Trying to stop my hands from shakin'
Somethin' in my mind's not makin' sense
It's been a while since we were all alone
I can't hide the way I'm feelin'

Ne nu ska jag sluta ödsla tid på det här o klä om för att senare dra mig uppåt stan:D

Ha ett bra liv !



Kommentarer
Postat av: Martin

aa det vet ju jag vilken det är :)



The Outfield - I Dont Wanna Lose Your Love Tonight

2009-08-20 @ 11:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0