helgen

Jaa helgen har väl varit som dom flesta andra helger på senaste tiden asså.. Full fart med fest och det ena efter det andra! Varit både kul o tråkigt , mått äckligt dåligt för alla baksmällor men fy fan vad vi har röjt!!! Tappade ju bort mobilen i fredas och även mitt bankomat kort så det va ju bara att fixa nytt... Min kamera har även vandrat lite på maxim så det finns kort på folk jag inte har en aning om vilka det är ! men det är ju roligt det med..

Igår va jag hos Loviza och käkade lite middag det blev falukorv i ugn med potatismos ASGOTT!!! släng dig i väggen Mia :P Sen bar det åt staden till 55an där det inte va en enda kotte så vi blev nersupna med endast en massa drinkar så My och Loviza blev  fulla efter en halvtimma ungefär :D Sen gick vi till maxim där var det iallafall fyra personer :p varav två jobbade  där haha :D sen kom lilla pixie och chrille o dom  så då blev det ännu mer roligare :D Men sen fick lilla My en snefylla IGEN och blev sur för struntsaker så förlåt alla jag va taskig mot igår... Speciellt till Chrille o Pixel va inte meningen o bli sur !!



Så nu har My varit dum igen o säkert sumpat chansen totalt !

bye bye



Kommentarer
Postat av: Mia

falukorv i ungn är inte gott , stek den med makaroner till iaf :) så ja tänker inte slänga mig i väggen:)

2009-01-30 @ 17:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0