hulk o kossa

sitter här hemma hos Mia just nu :) om en timma ungefär ska vi gå på teater som även kommer bli en dubbeldejt:D jag  mia på en o natty o patrik på sin:D hahahaha ... vi kommer se så lyckliga ut.. snart har vi likadana kläder på oss med:D

idag har vi även kommit fram till att jag ser ut som en kossa o mia är stark som hulken . vilket är mest troligast? tror jag vet svaret men vill ej höra:D haha... när vi kom så gjorde Mia även mat som hon senare tappade pågolvet hahaha typiskt henne... höll på att dö av garv..

Annars idag har det inte hänt mkt har dekorerat en gren , tappat bort min plattång och konstaterat att jag har en dålig kläd-dag..

ne nu ska jag ta o hoppa på mia o natty o se om dt blir något kuddkrig  i bara underkläder:D

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0