ko-my, skunk-natty och porrmia

jaa o vad ska ditt namn då bli Loviza?:D Ioförsig har ju Mia faktiskt två namn hulk-mia också men vi vet ju alla att det andra passar bäst:D

Sitter här nu med mina små muppar och kollar på handbollen! Är äckligt trött efter att ha gått på stan hela dagen.. Blev väldigt sur när det enda jag hittade va ett par jeans , jag säger då dom här två dagarna har varit dåliga kläd-dagar :/ .

Annars för övrigt har det inte hänt mkt blev nyss antastad IGEN av Natty o Mia fy fan..Det resulterade till att alla fick dagen efter frisyrer:D


Ajja nu ska jag hoppa på dom i sängen igen :D vart ju inget kuddkrig igår så man vet aldrig vad som händer nu!

Kommentarer
Postat av: Mia

haaha kärt barn har många namn du vet ;) .. ge mig sommar nu :D:D:D

2009-01-22 @ 23:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0