roligt roligt

haha sitter här nu efter en låång dag i skolan.. Jag förstår inte riktigt hur man tänker, jaa nu ska dom endast ha två lektioner på en hel dag o sluta fem när man börjar kvart över åtta på morgonen.. Väldigt roligt , ville bara påpeka det!
Ja som sagt rolig dag börjar med att vi ska klä ut en massa blommor o sedan en vinflaska som My vart förbannad på. Sedan började bartekniken, på tre timmars barteknik är det här det ungefär det enda som sägs:
Vart är leffan? Lefli vart är du någonstans ? Har någon sett lefli? Vart i helvete gick han nu då? Va fan inte nu igen! Nu är leffan borta IGEN! Har du sett leffan ? VART FAN ÄR DU LEFFAN? 

Ja som sagt.. Lite smått irriterat idag, men jag fick dock lära mig hur man gör en dry martini och whiskey sour bland annat:P

Fick reda på att balträningen börjar nu på söndag haha fy fan va kul , nu du Oskar nu kommer du fan inte undan ;)

Och så har ju även dom här senaste veckorna varit lite stormiga ebba har åkt iväg o det enda vi iprincip gjort är att ha festat :) Varit lite flummigt ja visst, men fy fan vad kul det har varit o jag skulle nog aldrig byta bort det som hänt dom senaste veckorna.. Men nu är det väl dags att komma tillbaks till verkligeheten igen.. Börja plugga o ta ansvar som min gullunge Ebba har gjort nu :D Är så stolt över dig :)  Haha så nu sitter jag faktiskt o kollar på arbetsförmedlingen om det finns några jobb:) Bara för skojs skull förstårs! Men lite nervös är jag dock, har ju ingen lust för skolan längre o det är bara fyra veckors tid kvar i skolan sen behöver jag aldrig mer vara där igen ! Det känns som om att det är mycket som måste göras men jag har fan inte orken asså..


För övrigt har jag ju inte sagt någonting om året 2008. Orkar nog inte skriva så mycket om det häller men några smårubriker och bilder orkas nog med ;)

vart singel
fick tillbaka gammla vänner
träffade nya vänner
Gbg
mycket hockey, hemma som borta ;)
fyllde 18
himnabadet
prag
övningskörning
55an varje dag?
mycket jobb
förstört tre mobiler
många 18 års dagar
flörter
Nkpg
Tättö
sena sommarkvällar / tidiga morgnar ;)
royals
bråk
studentskiva
ebbas student
lexus kom in i våra liv
ebba blond ?
Paddelrace
stångåfyllor
rögle
 Och så klart en jävla massa party;)

Nu orkar jag inte tänka mer kommer ni på nåt  så skriv ;)


Kommentarer
Postat av: ebs

Fan håll inte på. Börjar gråta.

2009-01-14 @ 11:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0