så jääävla illa....

usch vad jag hatar det här.. Det jag utsätter mig för jämt . Förstår inte varför jag fortsätter när jag mår så jävla dåligt som jag gör hela tiden, men jag kan inte hålla mig undan . Jag är även så jävla trött på att alla behandlar mig som om jag vore 8 år , jag kan ta hand om mig själv, gjorde det i två  år när jag bodde "ensam" . Kan inte alla bara snacka med mig? Äre nåt problem så säg det !Gör ja fel så säg det istället. Alla är så jävla oroliga hela tiden men det ingen som frågar mig varför jag gör som jag gör . Är det någon som frågat ifall jag mår dåligt ? Är det någon som frågat om något är fel eller varför jag dricker som jag gör? Nee det är det fan inte o jag är så trött påt... 

Jag valde inte detta.. Jag valde inte att känna det jag gör ,jag bad inte om det och jag vill egentligen inte känna det jag gör...

byee...

oh jaa.. nu är jag full:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0