I only wanna be with you

Jaa då va det tisdag igen :) Dagarna går ju så jävla snabbt hinner ju knappt blinka innan en hel vecka har gått..
på sistonde har det väl inte hänt så mkt förutom nu i helgen då.. Det va lovizas födelsedagsfest i lördas. Först va det jobb på cloetta sn bar det hem till Loviza där vi drack och gjorde oss iordning Loviza vart så jävla full så dagen efter kommer hon inte ihåg hur vi kom till stan o då va klockan elva :P sen vart det Harrys ,55an o maxim. Kommer heller inte ihåg så mkt allt är väldigt suddigt ifrån i lördas. Alla splittradrs o jag kommer nästan inte ihåg vem jag va md det hände så mkt så jag sprang iväg själv ibland :P vid tre bar det av till Toppen där vi dansa ganska myckt tror jag och sjöng för Loviza :) Sen vart det efterfest hos mig till ca tio på morgonen eller nåt sånt sen däcka vi.. När jag vaknad runt halvsex kände jag att jag had ont överallt och flera sår o blåmärkn på benen :D Haha.. Sn vart det en lugn kväll där vi kollade på beck o käka godis:)


Bästa låten just nu :D I only wanna be with you :)

I don't know what it is that makes me love you so
I only know I never want to let you go
'Cause you've started something
Oh, can't you see?
That ever since we met
You've had a hold on me
It happens to be true
I only want to be with you

Kommentarer
Postat av: Martin

Tisdagar e ju värst.. måndagar e ok för man har accepterat att det e måndag, men sen kommer tisdag och det känns som att man gör allt man gjorde på Måndag igen på tisdag..



Ons e ok för det e lillördag och sen topptorsdag och sen Fredag dagen innan helg..Bara Tisdag som e bläää .. skippa den dagen helt tycker jag

2009-08-20 @ 13:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0