Ingen bra vecka för My Anderfjord

Ne fy fan vad allt går dåligt för mig :P Haha.. Det har hänt något jävligt konstigt med mitt finger kan inte börja det o när jag försöker så känns det som om hla benet kommer hoppa ur led!! Sen igår Skulle jag bära ut lite grejer när jag va på bishop o kom emot ett ölfat som landa rakt på fotn så nu är ju det helt cp också kan knppast gå.. jag är fan förvbånad övr att det inte hände idag när det är fredag 13:P haha ..

Sen va det väl inte så kul igår heller fick reda på en hemsk grej i onsdags som jag inte vet hur jag ska reagera på...Du har alltid funnits för där för mig när jag behövt det även fast vi inte haft jättebra kontakt så har jag alltid kunnat ringa dig när jag varit ledsen... Hur fan ska det bli nu jag vill inte att du ska försvinna :'(  Jag kommer sakna dig något oerhört ...:(


Kommentarer
Postat av: Martin

Det där med fingret känner jag igen.. Polarn Styfen som när vi hade utekväll nyligen så satt han och hans finger hoppade och studsade (ja toppen av fingret) och han gjorde ingenting :P Var faktiskt rätt freaky

2009-08-20 @ 13:02:26
Postat av: Martin

Det där med fingret känner jag igen.. Polarn Styfen som när vi hade utekväll nyligen så satt han och hans finger hoppade och studsade (ja toppen av fingret) och han gjorde ingenting :P Var faktiskt rätt freaky

2009-08-20 @ 13:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0