12 januari

Jepp så nu har jag varit här i 5 dagar och det har inte hänt mkt förutom att jag är glad för en gångs skull till skillnad mot när man levde i Lkpg ... Men jag saknar lite där.. Man ehöver inte använda kroppspråk för att göra sig förstådd när man är i affärer och så och vill man göra något så kan man utan några problem för man vet vart allt finns .. Jag saknar mina vänner , jag saknar att gå ut o vara den partyprinsessan man e.. men men det är ingenting jämfört med att vara här faktiskt.. Sean o Helen tyckte det va synd om mig i lördags för att jag satt hemma med dom o såg på True blood istället för att vara ute o fest.. haha så himla gulliga !! Något som gör mig lite irriterad är alla deras trappor som ger mig träningsvärk i vaderna .. där ser man hur otränad man e och precis nu när jag kom tillbaka till lägenheten så upptäckte jag att taket läcker in vatten :O shiiit.. Hoppas ja inte behöver flytta in i huset.. Jag trivs bra här och min kyl o frys har börjat fungera nu med så nu kan jag ha egen mat med.. eller snarare snacks och sånt :D

Så idag har det inte hänt mkt hjälpt Helen att städa lite sen hämtat barnen från skolan och varit lite barnvakt men bara i två timmar för Ru o Ben... Ohh Ru är så himla söt, jag fick koraller av honom idag när jag skulle lägga honom men han ville inte sova för han ville va med mig haha :) så sööt enligt helen verkar han tycka om mig jättemkt han har aldrig varit så här förut förens jag kom haha:)

Nu blir det att kolla på film morgon är barnen lediga från skolan men det är bara jag o Lucy hemma så vi får väl se vad vi hittar på!

Kommentarer
Postat av: karolin chambel

Hoppas du har det bra i france my! Lev livet nu och ta hand omdig kram karro

2010-01-16 @ 04:05:12
URL: http://karolinchambel.blogspot.com
Postat av: Elin

Hoppas verkligen du har de bra!

Tänker på dig vännen och du är saknad....

Av mig i alla fall men de vet du ju!!

Puzz på dig snuttan och hälsa familjen och LÄGG UPP BILDER!!!!

Hallå man e ju nyfiken på hur du bor, familjen omgivningen ALLT!!

Kram från mig å King

2010-01-17 @ 23:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0