19 januari

I förrgår kom Ben in i rummet där jag satt och då frågade jag
-Ben ska inte du vara i säng nu?
-Nej det ska jag inte...
-Joo det ska du vadgör du uppe?
-Nej det ska jag inte, jag måste ge dig några saker först!

Så han ger mig två stycken bilder som han ritat en där jag är halv ängel och halv djävul haha och en där han ritat honom glad o sen en pil till en där han är ledsen o sen emellan en pil upp till mig .. haha

Först o främt för att någon ska fatta detta så måste jag nog förklara . I lördags när jag va barnvakt vart Ben förbannad på Michael o ville slå honom o när han gjorde det vart jag arg efter att ha sagt till honom några gånger så han skärpte sig
sen försvann hans kort till sin boll (typ som pokemon) o anklagade Ru för att ha gömt det för att Michael sa det så han vart jätteledsen o arg så jag ick lugna ner honom igen och fick skriva på ett kontrakt att jag lovade att försöka hitta hans kort annars skulle jag köpa ett nytt.. Så det va mi underskrift han hade emellan hans glada o ledsna huvud..

O så sa han du är riktigt snäll men du kan också vara arg ibland, o om du hade hittat mitt kort så hade jag varit glad men om du inte gjort det så hade jag blivit ledsen därför ditt namn är i mitten.. haha så hiiimla söt. Så nu har han förstått att han överreagerade.




Så nu tänkte jag sätta upp bilderna från slottet :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga bilder.........=)

2010-01-19 @ 12:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0