21 januari

Här har det inte hänt mkt, har varit lite halv sjuk nu dom senaste dagarna så jag har inte orkat göra så mkt..
Idag har vi varit o shoppat , det är sjuukt dyrt här i Frankrike men som tur är så spenderar man ju inte mkt när man bara är hemma hela tiden så man har råd att unna sig fina saker :D

Ikväll händer det nog inte mkt just nu sitter jag med Ben o Lucy o kollar på tecknat medans dom andra är på musiklektionerna.. Det blir nog som vanligt att vi lägger ungarna o kollar på Being human sjukt bra serie..

I helgen hoppas jag att vi kan gå ut iallafall imorn på lördag få vi främmande..

Läste mitt horoskop idag stämde så sjukt bra !!!

Det känns jobbigt och plågsamt att vara på en plats när du känner att du borde vara någon annanstans. När du får känslan av att du har bättre sätt att använda din tid på, har du två val: Att gå och leta efter det du tror kan vara bättre eller att stanna och skapa något bättre av det du har på den plats där du befinner dig. Båda fungerar. Du väljer....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0