24 januari

Ruairidh´s kommentar i fredags :

My är snäll.. My är så snäll o rolig , den bästa aupair vi haft hittils
Sean-helen- Jasså det tycker du?
Ruairidh- Jaa hon snor stjäl inte saker från mig som den där andra aupairen gjorde.

Haha jag trodde jag skulle dö av garv..


I fredags va jag ute för första gången i Saintes , hade riiiktigt roligt faktiskt..
Först gick vi till baren som sean äger byggnaden av..Va riktigt kul ,det va liveband som spela rock o massor av folk som bara öste!! vart lite förvånad faktiskt ..
Sen gick vi till en gaynattklubb som var asrolig!! Massor av folk som dansade på stångar på dansgolvet och ¨även på baren med stångar skitkul.. Det fanns även ett sovrum med en säng för gaypersoner o dom ville ha sex :O haha... Galna är dom i France!!

Igår Hade vi lite folk som kom över på sen middag hade väldigt trevligt sen gick dom ut o jag stannade kvar o kolla på tv.. Någon måste ju hålla koll på barnen :)


Idag har vi varit på en djurpark mindre än kålmården men mkt roligare , roligare djur och man kunde mata dom med :D
Jag hade skit kul tills jag vart attackerad av getter haha nee då det va det roligaste som hände på hela dagen förutom mata girafferna .. Sean kommentar efter att jag har haft fem gätter hoppandes på mig- Det är bara sand på jackan my inget farligt.. Och kanske lite bajs ...

Nu ska vi käka yorkshire pudding md biff och lite vin till mums.. bilder kommer snart :=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0