27 januari

Haha vilken jäävla kväll det här blev då.. Äntligen när vi fått alla barn i säng så kommer Ru ner gråtandes o har typ skurit av sig fingret.. Herregud had ejag inte räknat med, stackars Lucy blir skräckslagen o är helt förstörd.. Så nu är Sean,Helen o Ru på sjukhuset o ska väl sy ihop det o dom andra i säng förhoppningsvis.. haha..

Annars idag så har jag varit sjuk , eller jag är fortfarande sjuk så jag har bara legat i sängen. Helen tyckte synd om mig så hon gjorde macaroni and cheese:D Skitgott !!!!

Har bokat resa hem nu med och till London i tre dagar det blir kuuuul!!

Nu blir det tv som gäller :)

Saknar mina underbara vänner o familj !!! Har nog aldrig gått så här länge utan att vara onykter :O


Kommentarer
Postat av: ebs

VADDÅ LONDON I TRE DAGAAR???? NÄR DÅ?

2010-01-28 @ 00:04:46
Postat av: Myggish

Hehe från den 24 till den 27 juni :)

2010-01-28 @ 13:34:49
Postat av: ebs

du anar inte vad jag ska göra med dig då! :D Vem ska du hit med? Var ska du bo?

2010-01-29 @ 01:30:08
Postat av: My

Haha:P Nee jag kommer själv , jag ska bo hos Hanna min mammas kusin !!

2010-02-02 @ 14:38:49
Postat av: Albin

Hoppas det gick bra med fingret.

har du det bra?

Saknar dig!!

Ska du hem till Sverige igen nu?

2010-02-04 @ 18:04:02
URL: http://albinsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0